[PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.

Zgłaszanie problemów dotyczących hostingu CBA.PL (www, ftp, poczta, panel itp.).
dafik97
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2015, 21:12:08
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows

[PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.

Post autor: dafik97 »

Witam, dzisiaj wykupiłem drugi raz plan pro wybrałem usługę płatności smsem wszystko ładnie pięknie zapłaciłem kod otrzymałem a gdy chcę wpisać ten kod to nie mogę nawet migającej kursury tam nie ma a gdy wybieram Przelewy24 albo PayPal to bez problemu idzie wpisać kod. ale co z tego? :( Jak nie idzie zatwierdzić płatności.

Przysyłam zdjęcie z potwierdzeniem płatności:

Obrazek

Liczę na szybkie rozwiązanie problemu. :)
Awatar użytkownika
asiapaw
Obsługa CBA
Posty: 139
Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
User Agent: Chrome Windows 1920x1080

Re: [PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.

Post autor: asiapaw »

Witam,
po wysłaniu sms konto pro aktywuje się automatycznie. Kodu potwierdzającego, który Pan otrzymał, nie trzeba nigdzie wpisywać.

Pozdrawiam
Czy wiesz, że:
  • W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
  • Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
  • Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
W czym jeszcze możemy pomóc?
dafik97
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2015, 21:12:08
Płeć: Niewybrana
User Agent: Firefox Windows 1525x858

Re: [PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.

Post autor: dafik97 »

A no faktycznie.. To raczej ja jestem dzisiaj lekko niewyspany i nie myślę. :D :D

Pozdrawiam. ;)

---- EDIT ----

A no faktycznie.. To raczej ja jestem dzisiaj lekko niewyspany i nie myślę. :D :D

Pozdrawiam. ;)
ODPOWIEDZ