Witam, dzisiaj wykupiłem drugi raz plan pro wybrałem usługę płatności smsem wszystko ładnie pięknie zapłaciłem kod otrzymałem a gdy chcę wpisać ten kod to nie mogę nawet migającej kursury tam nie ma a gdy wybieram Przelewy24 albo PayPal to bez problemu idzie wpisać kod. ale co z tego? Jak nie idzie zatwierdzić płatności.
Przysyłam zdjęcie z potwierdzeniem płatności:
Liczę na szybkie rozwiązanie problemu.
[PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.
- asiapaw
- Obsługa CBA
- Posty: 139
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:32:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- User Agent:
Re: [PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.
Witam,
po wysłaniu sms konto pro aktywuje się automatycznie. Kodu potwierdzającego, który Pan otrzymał, nie trzeba nigdzie wpisywać.
Pozdrawiam
po wysłaniu sms konto pro aktywuje się automatycznie. Kodu potwierdzającego, który Pan otrzymał, nie trzeba nigdzie wpisywać.
Pozdrawiam
Czy wiesz, że:
- W Panelu CBA w sekcji "wsparcie" jest dedykowany system ticketów (obsługi technicznej)
- Odpowiadamy na Forum oraz na adres mailowy obsluga(malpa)cba.pl
- Jesteśmy również na Facebooku! Znajdź nas na facebook.com/hostingcba | cba.pl
Re: [PROBLEM]Nie mogę wpisać kodu.
A no faktycznie.. To raczej ja jestem dzisiaj lekko niewyspany i nie myślę.
Pozdrawiam.
---- EDIT ----
A no faktycznie.. To raczej ja jestem dzisiaj lekko niewyspany i nie myślę.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
---- EDIT ----
A no faktycznie.. To raczej ja jestem dzisiaj lekko niewyspany i nie myślę.
Pozdrawiam.